tankar

ofta vill jag bara krypa undet täcket och gråta tills jag inte kan gråta mer, och jag kan inte riktigt sätta fingret på varför. och jag tänker för mycket. "det är något fel på mig", "det är inte normalt att vara ledsen för ingenting", "jag har onormala humörsvängningar, jag måste vara psykiskt sjuk". osv osv.

jag önskar jag var en sån där cool tjej som sket i allt och alla och bara var som hon vill va, utan att bry sig ett skit om andra. som gick i hoodies med hörlurar i öronen. med avslappnade axlar och lugna, självsäkra steg.

och jag tänker att "efter gymnasiet, när jag förmodligen flyttar och börjar högskolan, kan jag börja vara som jag vill. byta stil och personlighet och skita i andras åsikter. för ingen där känner mig." men så tänkte jag inför högstadiet också. och gymnasiet. jag väntar hela tiden på att detta ska ske, men jag måste nog bara se till att det händer. nu. annars händer det inte.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Tarí

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort