home

jag har nu vågat ta steget att klä mig som jag vill utan att vara rädd för folks åsikter. och det är så befriande. mer än jag trodde.

varför ska man leva för att göra andra nöjda? de som kritiserar mig är inget att ha, de är bara osäkra på sig själva. och jag lovar, de är avundsjuka för att jag vågar gå min egen väg. jag ser det, bakom deras bitchiga blick döljer sig ren avundsjuka.

trots att jag har varit rätt låg de senaste dagarna av olika anledningar, har jag ändå känt mig glad. det är precis som att jag har stigit ur mitt fejk-skal och stigit in i tarí-skalet, där jag hör hemma. ja, jag känner mig hemma. välkommen tillbaka.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Tarí

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort