det här med träning

önskar att jag älskade att träna. eller i alla fall tyckte om det. jag vill ut och springa, göra en massa bra övningar och äta supernyttigt, men jag har en spärr i huvudet. en spärr som sitter i sedan skolidrotten, där jag retades, kritiserades och kände mig sämst i världen. då kopplade jag träning till något negativt. när jag motionerar tror jag att någon ska döma mig. att jag inte är bra nog.

sen har vi det här med "nej, men det behöver du ju inte, du är så smal". pfft. alla behöver det. and how about some support? det hade blivit så mycket lättare.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Tarí

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort