changes

vi fortsätter på det här byta stil-spåret - jag känner att jag vill ha en riktig make over. först utsidan, sen insidan, tänker jag.

först ut är håret. jag ska, så fort som möjligt, tona håret brunt med röda skiftningar. perfekt höstfärg. och idag blev jag ordentligen sugen på att klippa raklugg. så det ska jag update: näe, klipper nog snedlugg istället. åh, och jag ska börja med balsammetoden, så jag slipper värmeverktyg och skit.

sen har jag funderat lite över smink. jag är inte sminkintresserad alls nästan, och har de flesta dagar bara lite mascara på mina ljusblonda ögonfransar. men för att coola till mig lite (pffft det lät ju inte töntigt) tänkte jag börja med sotade ögon. inte mycket, men lite så det blir sådär mystiskt och snyggt. mhm.

sen kläder. nej det tänker jag inte ens börja med än, för jag ändrar uppfattning om hur jag vill klä mig oftare än jag byter underkläder.. stay tuned.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Om

Min profilbild

Tarí

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort